Termeni de achiziție

Livrare comenzii

Obijnuim sa livrăm coletele noastre cu următoarele firme de curierat: TNT, DHL, DACHSER și DSV și, în unele cazuri, prin livrare expresă. Perioada de livrare poate varia în funcție de produse. Timpul de livrare prezentat pe paginile de produs este estimativ, noi depunând tot efortul ca acesta să fie respectat. KAPAMED INTERNATIONAL SRL și KLINIKINREDNING SVERIGE AB nu poate fi făcut responsabil pentru nicio pierdere legată de livrarea întârziată. Dacă doriți mai multe informații specifice cu privire la durata de livrare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40-264.550.577 sau [email protected].

Taxa de transport include și costurile de manipulare și ambalarea. Costurile de transport variază în funcție de greutatea totală a coletului. Dacă doriți să achiziționați mai multe produse trimise pe diferite adrese sau la ore separate vă rugăm să ne contactați imediat ce primiți numărul dumneavoastră de comandă de la noi. Suntem atenți în mod special să protejăm obiectele fragile. Ambalajul este dimensionat corect iar produsele dumneavoastră sunt ambalate bine.

Garanţie

Oferim întotdeauna cel puțin doi (2) ani de garanție, iar în cazurile în care garanția depășește doi (2) ani, aceasta este menționată pe pagina produsului. Garanția acoperă o defecțiune, dar trebuie să fiți atenți la faptul că aceasta nu este valabilă dacă produsul încetează să funcționeze din cauza evenimentelor externe bruște și neprevăzute. Dreptul de a returna produsul nu este valid dacă defecțiunea se datorează uzurii normale, utilizării incorecte a produsului (de exemplu, dacă manualul nu a fost respectat) sau forțelor externe (de exemplu: condițiile meteo).

Plată

Oferim 2 metode de plată diferite;

  1. Factură în avans (veți primi o factură care trebuie plătită înainte de a vă livra bunurile).
  2. Plata cu cardul de debit și credit prin gateway Stripe. Pentru a citi mai multe despre Stripe, Click aici.

Solicitări și reclamații

Verificăm toate produsele înainte de a le expedia, dar dacă produsul este deteriorat sau defect în vreun fel sau dacă ați primit produsul sau o cantitate greșite, vă rugăm să ne contactați imediat prin telefon sau e-mail pentru a putea rezolva aceasta problemă. Nu uitați să furnizați numărul dumneavoastră de comandă. Vă vom trimite un formular pe care o să îl atașați la colet, pentru ca dumneavoastră să puteți returna produsul cu ușurință și fără costuri suplimentare. Vom înlocui produsul defect, fără taxă suplimentară cât mai curând posibil, oferindu-vă posibilitatea de a anula achiziția și de a vă returna suma plătită. La returnarea unui produs acoperit de garanție, veți fi despăgubit pentru orice alte costuri adiționale (rezonabile). Contactați-ne întotdeauna mai întâi dacă doriți să returnați un produs. Dacă produsul a fost supus forțelor externe, garanția nu este valabilă.

Aveți dreptul de a returna un produs în termen de garantie oferit. Defecțiunea trebuie semnalată cât mai curând posibil atunci când este descoperită. A se raporta eroarea în termen de 2 luni de la descoperire este întotdeauna considerat rezonabil. Pentru a avea un motiv valabil pentru a vă refuza returnarea, trebuie să demonstrăm că defectul nu a fost inițial în produs în primele 6 luni iar dumneavoastră veți avea apoi posibilitatea de a ne dovedi că defectul s-a datorat unei erori de producție. Raportarea unei defecțiuni trebuie făcută în detaliu cu privire la care este problema și la modul în care produsul este defect.

Orice litigiu va fi soluționat prin Rezolvarea disputelor online a Comisiei Europene (ODR UE).

ODR UE: https://ec.europa.eu

Dreptul de returnare de 14 zile (nu se aplică dacă ați făcut achiziția ca și companie)

Aveți întotdeauna dreptul de a renunța la comandă în termen de 14 zile de la primirea produsului / produselor. Dreptul la returnare din acest motiv nu se aplică produselor personalizate sau a celor făcute la măsură (made-to-masure – MTM).

La returnare sau la schimbul de produse, veți suporta costurile de retur. Cu toate acestea, dacă produsul este returnat din cauza unei defecțiuni originale sau pentru că v-a fost trimis produsul greșit, vă vom compensa pentru costurile de expediere, precum și vă vom suporta costul produsului.

Dacă produsul este incomplet sau deteriorat, se va deduce corespunzător din valoarea acestuia.

Vom rambursa valoarea produsului în termen de 14 zile. Plata se va face în același mod ca și atunci când ați plătit produsul la comandă. Contactați-ne întotdeauna înainte de a ne returna ceva. Nu vom colecta pachete fără un acord prealabil și nu vom plăti numerar la livrare. Acest lucru se aplică numai persoanelor private. Amânăm restituirea dacă produsul nu a fost primit înapoi. Dacă puteți dovedi că produsul a fost trimis înapoi, arătând o primire, rambursarea banilor va fi emisă normal, în termen de 14 zile.

Dacă doriți să returnați o achiziție, vă rugăm să ne contactați prin e-mail cu solicitarea dvs. la [email protected] sau prin poștă la adresa: ”Kapamed International SRL, Cluj-Napoca, Str. Moș Ion Roată, nr.1, jud. Cluj”.

Dacă renunțați la achiziție, parcurgeți următoarele:
* returnați produsul / produsele în termen de 14 zile de la informarea noastră.

* Împachetați produsele în mod corespunzător, astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului.

* Contactați swemed.ro prin telefon + 40-0264.550.577 sau prin e-mail [email protected] și așteptați un răspuns de la noi.

* Trimiteți ca pachet. NOTĂ: Nu trimiteți o scrisoare, deoarece aceasta nu poate fi urmărită în cazul în care se pierde.

Pachet nepreluat

În cazul în care un colet nu este preluat, vom percepe 200 Ron pentru a acoperi cheltuielile noastre administrative, de transport și de retur. Plata trebuie făcută în termen de 30 de zile de la data facturării.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau prin telefon, + 40-724.860.962.

Politica de integritate a Kapamed International și KLINIKINREDNING SVERIGE AB

Numărul organizatiei KLINIKINREDNING SVERIGE AB: 559120-2071

Codul unic de înregistrare a Kapamed International SRL: RO 29589509

În această politică de confidențialitate veți găsi informații generale despre modul în care gestionăm datele personale și respectăm legile aplicabile. Vă explicăm, de asemenea, ce drepturi aveți în ceea ce privește Swemed.ro și cum le puteți utiliza.

Vă rugăm să citiți cu atenție acest text. Prin plasarea unei comenzi în magazinul web Swemed.ro și prin utilizarea serviciilor Swemed.ro, acceptați politica noastră de confidențialitate și prelucrarea datelor dvs. personale. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, sunteți întotdeauna binevenit să ne scrieți la adresa [email protected].

Când procesăm informațiile personale și despre companie?

Swemed.ro vă va prelucra datele atunci când:

  • Comandați produse
  • Vă înregistrați un cont de client
  • Ne contactați

Ce informații colectăm?

Puteți furniza date personale despre dumneavoastră direct sau indirect, în mai multe moduri, de exemplu: dacă alegeți să cumpărați produse prin intermediul magazinului nostru web sau dacă ne contactați prin e-mail, telefon sau un formular de contact de pe site-ul nostru web. Exemple de date cu caracter personal includ:

  • Informații personale și de contact, cum ar fi numele, e-mailul, numărul de telefon mobil și adresa
  • Adresă de livrare
  • Informații despre dispozitiv, cum ar fi adresa IP, setările de limbă și setările browserului

De ce avem nevoie de datele dumneavoastră?

Scopul principal al prelucrării datelor dumneavoastră personale de către Swemed.ro este furnizarea, efectuarea și îmbunătățirea serviciilor noastre către dumneavoastră. Unele dintre motivele pentru care trebuie să colectăm aceste informații includ motive legale, deoarece trebuie să vă salvăm informațiile pentru a respecta legea. În alte cazuri, trebuie să vă salvăm informațiile pentru a vă cere acordul și a vă furniza produsele / serviciile pe care le-ați comandat..

Cu cine am putea împărtăși datele dumneavoastră personale?

Swemed.ro nu vinde datele personale nimănui și nu împărtășește datele personale cu nimeni. În unele cazuri, am putea împărtăși datele personale cu terți. În acest caz, ne asigurăm că acest lucru se întâmplă într-un mod sigur care să vă asigure integritatea. În aceste cazuri, numai informațiile necesare sunt partajate terțului. Mai jos sunt câteva dintre categoriile de receptori cu care am putea împărtăși datele personale.

  • Swemed.ro oferă servicii de completare, cum ar fi calibrarea / instalarea produselor.
  • Furnizori de sisteme de afaceri și de gestionare a cazurilor. Pentru îndeplinirea sarcinilor și serviciilor noastre, stocăm informațiile în sistemul nostru de afaceri (software contabil) și în cazul unor probleme de plată, de asemenea, într-un sistem de gestionare a cazurilor (agenție de colectare).

Unde prelucrăm datele personale?

În general, Swemed.ro și partenerii / furnizorii noștri prelucrează datele cu caracter personal în cadrul UE / SEE. În cazurile în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în afara UE / SEE, ne asigurăm că furnizorii și partenerii noștri îndeplinesc același nivel de siguranță și protecție ca cel adaptat în UE / SEE.

Cât timp păstrăm datele personale?

Datele cu caracter personal sunt stocate de Swemed pentru timpul necesar pentru scopurile specificate mai sus. Acest lucru poate fi atât timp cât este cerut de lege sau de ordinul autorităților de resort. De asemenea, Swemed.ro ia măsuri pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt curente și vom șterge informațiile depășite sau în alte moduri inexacte sau redundante.

Drepturile clientului

Indiferent de datele personale pe care le-am salvat, utilizatorul are întotdeauna controlul asupra acestor date. Conform legilor actuale privind protecția datelor, clientul are următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces (extras de înregistrare).Puteți solicita un extras din datele personale pe care le-am înregistrat și să verificați dacă informațiile sunt corecte.
  • Dreptul la corectare. Dacă oricare dintre informațiile pe care le avem este greșită sau incompletă, aveți dreptul să o corectați.
  • Dreptul de a fi șters din baza de date. Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor personale dacă informațiile nu mai sunt necesare în scopul cărora au fost colectate. Dacă datele sunt salvate din cauza unei obligații legale de salvare a anumitor informații, nu aveți dreptul de a solicita ștergerea acestor informații.
  • Dreptul la portabilitatea datelor. Dacă dreptul nostru de a vă procesa informațiile se bazează pe consimțământul propriu sau pentru a îndeplini un acord cu dumneavoastră, puteți avea dreptul să solicitați informațiile într-un format care poate fi citit de mașini, în scopul reutilizării acestora cu o altă companie. Acest lucru se aplică în primul rând informațiilor pe care ni le-ați furnizat singur. Numai anumite informații sunt acoperite de dreptul la portabilitatea datelor.
  • Dreptul de a refuza anumite tipuri de utilizări. Aveți dreptul de a nu primi materiale de marketing direct și de a vă opune utilizării acestor date personale care se bazează pe o evaluare a interesului apărat. Dacă refuzați politicile de marketingului direct, nu vom mai folosi datele personale în acest scop.
  • Dreptul de a limita prelucrarea datelor personale. Aveți dreptul de a limita procesarea datelor personale dacă, de exemplu, considerați că datele sunt incorecte. De asemenea, puteți decide care canale vom folosi pentru a vă contacta. De exemplu, puteți alege să fiți contactat prin e-mail, telefon sau mesaj text. De asemenea, aveți dreptul să respingeți anumite tipuri de contacte, de exemplu, buletine informative. În astfel de cazuri, trebuie să ne contactați și să solicitați limitarea canalelor de comunicații pe care le utilizăm.

Exercitarea acestor drepturi este gratuită. Dacă o cerere este în mod clar nefondată sau nejustificată, cu toate acestea, putem solicita o taxă pentru acoperirea costurilor administrative aferente cererii dumneavoastră. De asemenea, putem refuza o solicitare dacă aceasta este nefondată sau nejustificată.

Drepturile clinetului

Dacă aveți date personale înregistrate la Swemed.ro, următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi șters din baza noastră de date
  • Dreptul de a limita utilizarea datelor personale
  • Dreptul de a obiecta
  • Dreptul la corectarea datelor inexacte
  • Dreptul la informare (extras de înregistrare)
  • Dreptul la portabilitatea datelor

Dacă doriți să utilizați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să trimiteți o solicitare expresă prin e-mail ([email protected]) sau prin poștă (Kapamed International SRL, Cluj-Napoca, Str. Moș Ion Roată, nr.1, jud. Cluj).

Pentru a vă putea răspunde, vă rugăm să includeți anumte informații atunci când ne contactați.

  • Când solicitați corecții, limitări și obiecții avem nevoie de numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail (pentru a vă identifica în sistemul nostru). De asemenea, trebuie să ne anunțați ce parte din datele personale doriți să corectați sau să le limitați sau ce anume obiectați.
  • Când se cere ca datele să vă fie șterse datele, avem nevoie de numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail (pentru a vă identifica în sistemul nostru).
  • Când solicităm informații (extras de înregistrare) avem nevoie de numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail (pentru a vă identifica în sistemul nostru). Pentru a vă confirma identitatea, de asemenea, avem nevoie de o copie semnată a documentelor de identificare valabile (pentru a vă identifica în sistemul nostru).
  • Când solicităm portabilitatea datelor, avem nevoie de numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail (pentru a vă identifica în sistemul nostru). Pentru a vă confirma identitatea, avem de asemenea nevoie de o copie semnată a documentului dvs. de identificare valabil. De asemenea, trebuie să știm cum doriți să primiți compilarea datelor dvs. personale sau dacă acestea vor fi prelucrate de o altă parte.

Ne puteți contacta la adresa [email protected] dacă aveți întrebări sau utilizând formularul de contact de pe site-ul nostru web.

Cookies

Swemed.ro utilizează cookie-uri din motive tehnice și pentru a facilita activitățile utilizatorului individual. Cookie-urile sunt, de asemenea, utilizate pentru a măsura volumul de trafic pe site-urile noastre web și pentru statistici. Informațiile colectate prin cookie-uri sunt anonime și nu conțin date personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail sau alte informații personale. Informațiile despre utilizator nu pot fi urmărite.

Ce este un cookie?

Un cookie este o cantitate mică de date care, de obicei, poartă un marcaj unic. Aceste date sunt trimise de pe un site web către un browser și sunt apoi stocate pe hard disk. Toate site-urile web pot trimite cookie-uri browserului dvs. dacă setările browser-ului o permit. Pentru ca aceste informații să nu fie abuzate site-urile web pot citi doar informații de pe cookie-urile pe care le-au salvat și nu cookie-urile setate de alte site-uri web.
Ca utilizator, aveți capacitatea de a seta preferințele cookie-urilor și dacă cookie-urile sunt sau nu salvate automat în browserul dvs. sau dacă doriți să fie solicitați de la caz la caz. Multe site-uri web folosesc cookie-uri pentru a urmări dacă browserul a vizitat site-ul web anterior. Se verifică fiecare vizită pentru a vedea dacă un cookie este memorat în browser sau nu. Dacă nu există un cookie, browserul va încerca să salveze unul. Această informație este folosită atunci când vizitați site-ul pentru a vă îmbunătăți vizita.

Ce spune legea?

Conform legii privind comunicarea electronică, oricine vizitează un site web trebuie să fie informat dacă site-ul conține cookie-uri și care sunt scopurile cookie-urilor. Vizitatorul trebuie să dea și consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor.